Reklamácia / Vrátenie tovaru
Ako postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní / reklamáciu

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní?


Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzka predávajúceho - Pavel Čejka, Klatovská třída 108, 30100 Plzeň, Česká Republika.
K tovaru priložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od zakúpenia tovaru. Formulár je možné stiahnuť tu.




Ako postupovať pri reklamácii?


Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzka predávajúceho - Pavel Čejka, Klatovská třída 108, 30100 Plzeň, Česká Republika.
K tovaru doporučujeme priložiť vyplnený reklamačný formulár, možno stiahnuť tu.




POZOR! - Tovar nikdy neposielajte na dobierku! Balík poslaný na dobierku nebude prevzatý.

 


Pre rýchlejšie riešenie reklamácie je vhodné sa riadiť nasledujúcimi pokynmi:


1. Kontaktovať našu spoločnosť e-mailom - info@onhand.sk .

2. Vyplniť reklamačný protokol a priložiť k tovaru.

3. Spolu s tovarom zaslať doklad o vlastníctve reklamovaného tovaru (faktúra - pokiaľ možno kópie).

4. Čo najvýstižnejším spôsobom popísať poruchu, jej prejavy, prípadne početnosť výskytu.

5. Tovar starostlivo zabaliť.

Je v záujme kupujúceho si skontrolovať dodaný tovar bezodkladne (nekompletnosť či mechanické poškodenie). Po uplynutí 24 hodín od vyzdvihnutia nemožno takúto reklamáciu uplatniť, ak nebude vystavený škodový protokol od prepravnej spoločnosti.

 


V prípade akýchkoľvek nejasností o postupe pri reklamácii sa obráťte na info@onhand.sk alebo +420 731 488 127.

ZWUyOTEyNm