Ako postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní?
Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzka predávajúceho - Pavel Čejka, Klatovská třída 108, 30100 Plzeň, Česká Republika.
K tovaru priložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od zakúpenia tovaru. Formulár je možné stiahnuť tu.
Ako postupovať pri reklamácii?
Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzka predávajúceho - Pavel Čejka, Klatovská třída 108, 30100 Plzeň, Česká Republika.
K tovaru doporučujeme priložiť vyplnený reklamačný formulár, možno stiahnuť tu.
POZOR! - Tovar nikdy neposielajte na dobierku! Balík poslaný na dobierku nebude prevzatý.
Pre rýchlejšie riešenie reklamácie je vhodné sa riadiť nasledujúcimi pokynmi:
1. Kontaktovať našu spoločnosť e-mailom - info@onhand.sk .
2. Vyplniť reklamačný protokol a priložiť k tovaru.
3. Spolu s tovarom zaslať doklad o vlastníctve reklamovaného tovaru (faktúra - pokiaľ možno kópie).
4. Čo najvýstižnejším spôsobom popísať poruchu, jej prejavy, prípadne početnosť výskytu.
5. Tovar starostlivo zabaliť.
Je v záujme kupujúceho si skontrolovať dodaný tovar bezodkladne (nekompletnosť či mechanické poškodenie). Po uplynutí 24 hodín od vyzdvihnutia nemožno takúto reklamáciu uplatniť, ak nebude vystavený škodový protokol od prepravnej spoločnosti.
V prípade akýchkoľvek nejasností o postupe pri reklamácii sa obráťte na info@onhand.sk alebo +420 731 488 127.